marți, 22 noiembrie 2011

Vremuri de cumpana"

...poate ca unii oameni daca s-ar pune in locul meu ar fi multumiti cu ce au, poate ca altii ar spune "are doar o viata mediocra", problema interioara care se da este cum cred eu ca este viata mea, ce vreau eu sa fac acum si pe mai departe in viitorul apropiat... ce pot sa fac din ce vreau si unde anume in ROmania, in alta tara? daca aleg var.II cu ce pret o aleg, cu pretul pierderii unor ani buni pentru facut altceva, mai exact sa-mi intemeiez o familie, adica sa aduc implinirea in familie, sa fac un copil?
Astea sunt doar putinele intrebari care ma framanta si ma impiedica sa-mi gasesc linistea interioara.
Sa zicem ca ne decidem(eu si EL) asupra uneia dintre variante, cea in detrimentul careia am ales va ramane in continuare o frustrare, o neimplinire; alegand va rianta II cu copilul se schimba absolut toate datele problemei si orice ti-ai propune apoi sa faci e imposibil de planificat pentru ca totul se va raporta la "el-bebe", dar macar vei fi inca tanar sa ai puterea si curajul sa incepi de la zero orice, sa-ti implinesti si acele ganduri in detrimentul carora ai ales...
Ideea este ca de hotarat ne-am hotarat, acum numai Dumnezeu ne poate veghea sa ne gestionam si celelalte ganduri ce vor ramane neatinse care vor fi tot spre binele "lui" si al nostru.
Probabil ca cel mai lejer si natural ar fi, daca la baza acestor lucruri atat de frumoase(precum intemeierea unei familii in plenitudinea sensului pe care-l poate avea) nu ar mai sta atatea probleme de filososfie ale vietii si ne-am lasa purtati pur si simplu pentru ca, cu siguranta "acel ceva minunat" iti va umple toate golurile spirituale si-ti va inlatura toate neimplinirile...

Asa ca go for it, whether is a boy or a girl it will still be a miracle of love!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu