marți, 22 noiembrie 2011

Protv iese din nou la rampa...

Cu ocazia sarbatoririi zilei nationale a Romaniei, de 1 decembrie, daca se mai poate numi sarbatoare, PRO TV a iesit iarasi cu o provocare , mare provocare dupa parerea mea intrucat eu cel putin nu mi-am pus intrebarea asta pana acum - De ce iubesc Romania- dimpotriva am incercat mereu sa ma autosugestionez, sa-mi aduc argumente cat de cat plauzibile cum ca in tarisoara asta nu e asa de rau precum cred eu...
Una peste alta proiectul mi se pare unul ok acum ramane sa vedem declaratiile din cabina va fi cel mai surprinzator sa auzi declaratiile, comparandu-le pe cele ale romanilor plecati din tara si cei care inca locuiesc aici, paradoxul va fi ca cei care vor vorbi mai frumos despre Romania vor fi cei plecati deja...(pentru ca ajunsi acolo si asigurandu-si un trai de confort vor plange si vor aprecia la Romania doar lucrari bune ramase in urma).
Cert este ca de cate ori mi-am pus problema plecarii si relocarii in alta tara am avut o strangere de inima nu doar ptr factorul uman lasat in urma (prieteni, rude, cunostinte) si pentru faptul ca numai facand un exercitiu de imaginatie aveam un "cosmar" exemplificat prin : clima diferita, oameni care nu vorbesc limba ta, indiferenta, rautatea, rasismul, in general spirit de "nordici"(tara in care m-as reloca-pentru ca in Romania sunt convinsa ca va veni si vremea aceasta- este din nordul europei oarecum), dar mai ales teama ca datorita unui "covor" bine asezat si batatorit de "altii" inainte, covor nu tocmai de cal.I dimpotriva, vei fi si tu judecat si tratat dupa "itele acestuii covor batatorit".


I DO NOT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu