marți, 6 decembrie 2011



Mos Nicolae.....

Imi aduc aminte si acum parca retraiesc, momentul cel mai trist din viata mea - pana la varsta aceea- a fost pe la 6 ani cand am aflat ca Mosul nu este o fantezie, o minune copilareasca ci este doar un gest repetat- anual si nu numai - de dragoste, manifestat de proprii parinti si de apropiati....
Si ce moment mai potrivit sa afle un copil cine este cu adevarat mos nicoale/craciun daca nu atunci cand e casa plina de musafiri.... si acum sa te vad "parinte" cum ii explici tu copilul cu casa plina, copil care instant a izbucnit in plans isteric, ca mos nicolae de fapt este mami si tati...
Dar sa va spun si cum intr-un astfel de moment mi-am dat eu seama ca mosul e de fapt mama cu tata..
Ca un copil ce eram nu aveam stare trebuia sa fac ceva ca sa fiu in centrul atentiei asa ca m-am apucat sa scot niste carti din biblioteca si daca nu ma insel cred ca am luat aventurile lui Tom Sawyer si Huckleberry Finn si rasfoind-o nu stiu cu ce scop am gasit acolo felicitarea trimisa de mine catre mosul (felicitare care are si ea o poveste in sine) din momentul ala cuvintele nu-si mai aveau rostul caci eu - dupa ce ma razboisem cu toti copii de pe scara si cu cei de la scoala sustinandu-mi cauza ca mosul exista, inclusiv riscand sa-i congelez pe toti din casa caci lasam geamul deschis in plina iarna ca sa poata intra mosul :) - am izbucnit in hohote de plans dezamagita ca tot mirajul se destrama-se... si acum cand povestesc simt o tristete coplesitoare amintindu-mi de momentele alea care pentru mine chiar au fost profunde, simteam ca pierdusem nu un om drag ci doi...Mos Craciun si Mos Nicolae....

Cat despre felicitare povestea sta cam asa, in graba pregatirilor de sarbatori am rugat-o pe mama sa-mi cumpere o felicitare de craciun sa-i scriu mosulu si ptr ca, probabil neavand timp sa-mi ia una mi-a dat o felicitare cu tema de pasti goala si mi-a spus ca pot completa in ea ca mosul nu se supara...de aceea prima reactie cand am gasit-o in carte, sau ma rog prima mea justificarea afost ca mosul nu a primit-o pentru ca era de pasti....:( suflet curat de copil!!!
.... macar odata in an sa mai fim asa curati la suflet si sa credem in minuni macar in perioada aceasta a anului sau alaturi de proprii nostri copii atunci cand o sa-i avem si vom putea noi sa fim in pielea Mosului....

Ho HO HO Dragi Mosului daca credeti veti primi si totul vi se va implini....
Semnat
Cu drag,
Craciunita Cristina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu